Meyers køreskole

En køreskole i Randers midtby

I efteråret 2016 slog vi dørene op til vores egen køreskole i Randers midtby.

Start i dag!

En køreskole i Randers midtby

I efteråret 2016 slog vi dørene op til vores egen køreskole i Randers midtby.

Teoriundervisning foregår i rolig atmosfære på 1. salen i de nyrenoverede lokaler.

På siden har du mulighed for at tilmelde dig et hold. For mere information se praktisk info. Du kan altid lave en aftale, hvis du har lyst til at kigge ind og få en snak.

Gratis kørelektion efter bestået køreprøve

Hos Meyers Køreskole følger vi dig ikke kun helt til dørs. Når vores elever har fået kørekort tilbyder vi nemlig en GRATIS kørelektion, så du kan få genopfrisket dine kvalifikationer som bilist og genvinde din køreglæde. Du er derfor meget velkommen til at booke en GRATIS lektion helt op til et år efter, du har bestået din køreprøve.

Kommende holdstart

Du kan påbegynde kørekortforløbet tidligst 3 måneder før du fylder 17 år.
Ved generhvervelse og særlig køreundervisning bedes du kontakte os for nærmere info om forløbet.
Vi tilbyder mulighed for at oprette et lukket hold ved fælles tilmelding af minimum 6 elever. Kontakt os for at høre nærmere om dine muligheder.