Meyers køreskole

Hvem er vi?

Kørelærer: Mads Meyer

Tlf. 23805069

Mads har været uddannet kørelærer siden 2012 og har altid arbejdet som kørelærer i Randers.

Siden han startede som kørelærer, har han altid haft en drøm om at åbne sin egen køreskole. I efteråret 2016 var det rette tidspunkt kommet, og den 15. november 2016 slog han derfor dørene op til Meyers Køreskole.

Underviser i  kørsel til kategori B.

Særlig godkendt kørelærer til uddannelse af nye kørelæreraspiranter.

Medlem af DKU (Dansk Kørelærer-Union)

Marianne Heimdal

Tlf. 24858185

Marianne har været uddannet kørelærer siden 2007 og har arbejdet som selvstændig kørelærer i Aarhus lige siden.

Pr. 03.01.2024 er Marianne blevet en del af team Meyers Køreskole.

Underviser i  kørsel til kategori B.

Medlem og næstformand i DKU (Dansk Kørelærer-Union)

Administration: Camilla Meyer Bärnholt

Tlf. 50519049

I 2023 blev Camilla, som er Mads søster, en del af køreskolen. Hun vil være at finde i administrationen og stå for det praktiske, mens kørelærerne gør dét, de synes er allerfedest: nemlig at undervise vores fantastiske elever.

Du finder Camilla på kontoret og ved telefonen primært mandag – torsdag efter kl. 19. Her jonglerer hun som kontorninja med det praktiske, økonomien og SoMe i en skøn blanding.

Du er altid velkommen til at sende en mail hej@meyers-koreskole.dk eller sms, så vender hun tilbage til dig hurtigst muligt. Ingen spørgsmål er for små eller for store.

Køreskolen i Randers er beliggende kun få minutter fra busterminalen.

Det betyder meget for os, at vores elever føler sig godt tilpas, både i bilen og til undervisningen i køreskole. Vi har derfor indrettet køreskolen med en varm atmosfære, hvor der også er plads til lidt sjov og hygge i pauserne i undervisningen. Teoriundervisning foregår i rolig atmosfære på 1. salen i vores hyggelige lokaler. Vi byder altid på gratis kaffe, the og vand under undervisningen.

Du kan altid lave en aftale, hvis du har lyst til at kigge ind og få en snak.

Du finder os på St. Voldgade 5 i Randers C.

Meyerskøreskole.dk