Køreundervisning og førstehjælp.
Vi tilbyder holdstart flere gange om måneden.

Tilmelding

Når du tilmelder dig et hold, får du en kvittering pr. mail og vi kontakter dig og bekræfter, at du er kommet på det ønskede hold. Du modtager en faktura på lovpakken efter deltagelse på 1. teorigang.

Du kan tilmelde dig førstehjælp her.

Du kan begynde dit kørekortforløb 3 måneder før du fylder 17 år. Hvis du er 17 år, når du får dit kørekort, betyder det i praksis, at du efter den beståede praktiske prøve må køre bil sammen med en erfaren bilist som ledsager, indtil du fylder 18 år. Du kan læse meget mere på Rådet for Sikker Trafiks hjemmeside, hvor de blandt andet også uddyber, hvilke ting, du skal være opmærksom på, hvis du ønsker at være voksen ledsager.

Er du generhverver eller andre særlige forhold?

Ved generhvervelse og særlig køreundervisning bedes du kontakte os for aftale omkring forløb. Hvis du vil vide mere om reglerne ved frakendelse, kan du læse om dem hér.

Lukket hold med venner/fodboldholdet/klassekammerater?

Vi tilbyder mulighed for at oprette et lukket hold ved fælles tilmelding af minimum 8 elever. Kontakt os og hør om muligheden for at have jeres eget hold.

Har du husket førstehjælp?

Førstehjælpskursus til kørekort er obligatorisk, hvis ikke du har kørekort i forvejen. Du kan tilmelde dig førstehjælp her.

Lynhold i ferier

Vi tilbyder også ferie lynhold, hvor du har mulighed for at tage teoriundervisning samt dine kørelektioner på kun 4 uger i stedet for 8 uger. I uge 26+27 kan du endda gøre det på kun 2 uger.

Fordelene ved lynhold er åbenlyse. Efter de 4 uger er du klar til at gå til teoriprøve og hurtigt derefter køreprøve.

Det er vores erfaring, at elever der har gennemført undervisningen på lynhold, dels kommer hurtigere til køreprøve, men også har færre køretimer. På denne måde er der ikke langt til kortet.

Prisen for vores lynhold er 18.750 kr. og indeholder lovpakken (29 lektioner teori, 16 kørelektioner, manøvrebane, glatbane og online adgang til teori) samt leje af skolevogn til køreprøven. Du kan læse mere om yderligere udgifter her.

Hvis du vil høre med om vores lynhold, er du velkommen til at ringe på 23805069.

Meyerskøreskole.dk